dinsdag 11 maart 2014

Zo hoort het

Gister was het weer nog lekkerder dan zondag, want minder wind. Gelukkig was het zo stil dat ik de hele tijd de lokroepen van de vogeltjes kon horen. Kijk dan heeft een mens ook meer zin om wat te doen. Heel wat paarse dovenetel weggetrokken (maar ben er nog lange niet) en het terras opgeruimd en geveegd. Wat potten leeggegooid, wat dingetjes verpot, nog meer opgeruimd. Er begint hier en daar iets van mijn corrigerende aanpak duidelijk te worden. Ook daar is nog heel wat verder te doen, maar het begint bemoedigend te worden als je wat resultaat ziet.
Natuurlijk hoorde ik wel wat uit buurttuinen, maar niet die oorverdovende geluidswal van dit weekend. En dan is er dichtbij niet eens een hond te bekennen en ook buurtkinders waren braaf, Het waren de volwassenen die een spontane hardcore lenteuitbarsting hadden.
Gelukkig is de aardappelzetmeel dip eindelijk voorbij en heb ik alleen een conditieachterstand wegens blessureleed weg te werken, Mick kom  en help me!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen