dinsdag 25 maart 2014

Onwaarschijnlijk!!

Vandaag of morgenvroeg bereik ik het aantal van een half miljoen pageviews. Dat is een onwaarschijnlijk groot aantal. Het zijn er natuurlijk nog meer als ik mijn vorige blog (licht leven) erbij op zou tellen, en de aantallen gaan weer omlaag als mijn eigen bezoekjes weggestreept zouden worden. Maar toch....
Bedankt mensen voor jullie steun, reakties, hartverwarmende berichtjes en jullie eigen blogs, voor zover je die bijhoudt, want ik beleef er veel plezier aan.
Soms heb ik wel eens het gevoel dat ik maar een beetje in mijzelf zit te mompelen, of verhalen tegen de katten afsteek, maar via een blog komt er echt contact naar e3chte mensen, al zie je ze niet. Ik ben niet eenzaam, zo voel ik me zeer zeker niet, en alleen zijn is vaak juist een luxe die veel ruimte overlaat, maar een beetje desociasliseren is ook de bedoeling niet.
Het hebben van geen partner, kinderen of familie, voelt meestal niet echt als een gemis. Ik heb vrienden en mensen genoeg om me heen, maar dat moment om even van je af te praten of die troostende stem, dat is er ook niet en kan ik wel eens missen. Bloggen geeft daarin veel. Het is dus toch een gedenkwaardig moment voor mij en ik weet hoeveel rijker jullie ideeen, gedachten, gemijmer en respons mij hebben gemaakt. DANK!

17 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met deze mijlpaal.
    Quote: alleen zijn is vaak juist een luxe . . . . . . "
    Helemaal mee eens en ik hoop dat dat voor mensen is weggelegd in deze hecktische wereld.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wie weet hoeveel van die bezoekers met een glimlach,herkenning of nadenkend je blog verlieten. Dat rijker worden is wederzijds.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alweer een mijlpaal. En het jaar is nog niet eens half om.......

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd! En ga vooral door, je blogjes zijn erg prettig om te lezen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met al je bezoekers, ga lekker door met bloggen en ik geniet altijd van je zwijmelmuziek.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nummer 500154 is zelfs een beetje ontroerd...
    Gefeliciteerd met deze mijlpaal!

    Groetjes Lily

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Er al weer ruim overheen maar ga vooral door, ik ( en 'k ben niet de enige ;) ) lees graag bij je. Gefeliciteerd met deze mijlpaal en blijf alsjeblieft vooral verder bloggen dan blijf 'k meelezen,
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt gewoon een heel leuk blog! Tis fijn om te lezen.
    Ik vind je sportgekte leuk, je muziekliefde leuk en je positiviteit geweldig!
    Vandaag lekker met de scoot weg! Vandaag een stukje tuin gedaan! Etc, etc. Je zeurt nooit, terwijl je daar best redenen voor hebt! Maar je doet het niet!
    Groetjes van een trouwe lezer,
    Rinske

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met het behalen van deze mijlpaal. Ik kom iedere dag even bij je lezen en dan vooral de stukjes als je op stap ben in Den Helder vind ik erg leuk. Heb 38 jaar in de kop van NH gewoond dus ik zie de beelden zo voor me. Heb heel veel bewondering hoe je nu met het omgooien van je eten je lichaam sterker en gezonder maakt, zo zelf dat ondanks de koring in de thuishulp je nu toch aan het opruimen en klussen toe kom. Ga zo door

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik lees nu al meer dan een jaar elke dag je stukjes, dus ga lekker zo door.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het heerlijk om je blog te lezen Vlasleeuwenbekje. En ook de muziek die je erop zet kan mij ontroeren. Ik hoop dan ook dat ik nog heel lang kan genieten van je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Andersom ook DANK voor jouw stukjes!

    BeantwoordenVerwijderen