vrijdag 14 maart 2014

Merry merry March

Uitbundige lente in de tuin, en deze muts is met Kerst bezig...... Bij het opruimen van het rommelhokje in de tuin, kwam ik nogal wat kerstspul tegen. Aangezien ik behalve wat lichtjes, verder steeds ingetogener wordt met mijn kerstversieringen, mag een heleboel weg. Het ligt klaar om uitgezocht en meteen naar een kringloop weggebracht te worden. Daarna eindelijk een definitieve bloempotruiming, ik heb veel te veel. De mooiste en meest praktische blijven, de rest mag weg, ook voor de weggeef, maar moeten dan wel wat gefatsoeneerd worden, een oude afwaskwast en veel weekwater zal de truc wel doen.
Enfin, met rasse schreden begint er ruimte te komen: de vloer van dit hokkie komt in zicht, hallo, lang niet gezien!
Yes, I can! 

7 opmerkingen:

  1. Yes you can!!!
    Leuk he??? Om het weer zo mooi te zien worden en afscheid te nemen van overtollige ballast???
    Geniet er lekker van....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ruimte in je huis is ruimte in je hoofd, zegt men. Daar ben ik het volledig mee eens. Mijn eigen variant: opgeruimd huis is opgeruimd hoofd. Geldt ook voor hokken en schuurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En andere mensen zijn weer blij met wat jij wegdoet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat doe je toch veel!! Geweldig hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. intrigerend zijn kluizenaars, mensen kunnen ze niet "plaatsen" doordat ze zich weinig laten zien.. Mooi geschreven stukje!

    BeantwoordenVerwijderen