vrijdag 21 maart 2014

Hokkie update;

Ondanks de regen (ik sta er droog tenslotte) heb ik het laatste wandje + bijbehorend vloerstrookje ook geschoond en kan nu weer tuingereedschap ophangen. Bijna kapotte zakken met mest, steentjes, zand enzo  zijn in emmers onder de werkbank  opgeslagen. De zakken potaarde al grotendeels ook en de zakjes met zaden in een bak klaargezet en de handgereedschapjes voor de tuin  hebben ook een vaste plaats en staan voor de grijp.  M.a.w. het geheel is startklaar voor zaaien,  verpoten, vertroetelen en zo meer van zaden, zaaisels, en kasplantjes. Yes, voor het eerst in meer dan 10 jaar kan ik weer mijn geliefde hobby oppakken. Buiten is het een puinzooi, maar deze eerste grote wens is in vervulling!!.
Dit weekend wordt er voor het laatst geschaatst en mag het lijf een beetje rusten, maar dan ga ik echt los!!!
Nu ruikt het huis naar de bouillon die aan het trekken is (van echte schenkel) want bij schaatsen hoort voor mij soep en ben ik geheel en al voorbereid voor het weekend!

2 opmerkingen:

  1. Kun je eens een foto plaatsen,als je zaaisel opkomt daar?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een pret daar in jouw hokkie, in de keuken en in jouw lijf. Veel plezier het komende weekend

    BeantwoordenVerwijderen