dinsdag 4 maart 2014

Draai

Vanmorgen kom ik niet in mijn slag. Na het aardappelzetmeel-experiment had ik een paar slechte dagen, met een behoorlijk ontregelde buik (en ik probeerde het met een half theelepeltje om te beginnen, wat een klein beetje al kan doen!) en slapeloze nachten. Gisternacht sliep ik ter compensatie een gat in de dag, maar vannacht was het weer knudde met een rietje. Ongelooflijk dat je zo van de riedel kan raken door zo 'n klein onschuldig lijkend proefneminkje.
Het gevolg is dus ook dat ik niet erg mijn draai kan vinden, slecht geconcentreerd ben en wat doelloos bezig ben.
Ach alles sal wel reg kom, maar nu wil het niet echt. Morgen beter!

4 opmerkingen:

  1. Wat vervelend!Heb je het gemeld aan de blog van Melchior?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ga je er wel mee door? Ik heb het ook geprobeerd maar buik leek wel een ballon....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. bietje jammer dat je niet reageert.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik schreef al eerder dat ik gestopt was, sinds vrijdag jl. Melchior zal ik berichten zodra het lijf weer geheel genormaliseerd is, dan kan ik een goede reaktie geven.

    BeantwoordenVerwijderen