woensdag 5 maart 2014

De zon is terug

Heerlijk weer en dat blijft nog even zo. Het lijf is ook weer een stuk zonniger nadat ik een pilletje ter bevordering van de nachtrust had genomen en 10 uur sliep. Dat doe ik niet vaak, alleen als het hele systeem er van lijkt te lijden. Zit ten slotte niet te wachten op een bipolaire huppel, daarom heb ik die pilletjes ook, om de boel even in de goede modus te krijgen. Voel me meteen een stuk beter en ook mijn brein lijkt beter te werken.
Vanmorgen dus bioboodschappen gedaan en daarna ook nog de grote Appie opgezocht en langs een kringloopje en de B. Bazar.
Heerlijk thuis en nadat dit even gezakt is en de boodschappen een plaats hebben gekregen, staat de tuin op me te wachten.  De grijze container is leeg, dus ik kan weer verder met opruimen.

4 opmerkingen:

  1. Klinkt goed dus, fijn dat je beter geslapen hebt, laat nu het zonnetje de rest maar doen :) Liefsssssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nachtrust is zo ontzettend belangrijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed te lezen dat je jezelf zo goed kent en weet wat je nodig hebt om in balans te blijven. En dat jezelf dan ook gunt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je weer opgeknapt bent. En van het buiten zijn zal je vannacht ook wel goed slapen. Ik zit al te gapen.

    BeantwoordenVerwijderen