donderdag 20 februari 2014

Yes, I auch can!

Ja hoor, ik kan het nog. Het fietsen zelf gaat heel vertrouwd, alleen het op en af stappen en het remmen is nog even wennen net als het zadel... Twee trillende en geblutste knieën na de eerste rempoging op een nat wegdek verder , weet ik dat het haalbaar is, maar nog wel wat oefening vereist om weer enigszins soepel op en af het stalen ros te klimmen. Nu nog een slot, een bel (heb ik geloof ik nog eentje, nieuw liggen), en fietstassen en ik kan mezelf weer aardig redden in de stad. Alleen erg raar om zo hoog te zitten en geen achteruitkijkspiegel, richting aanwijzers en andere gemakken meer, Pas op, Vlasje op haar  stalen paard!!!!!!
Gister weer twee medailles aan de tros behaalde toegevoegd, klaagt de bond weer dat ze zoveel bonussen aan de schaatsers moeten betalen, echt Hollands hoor, het is nooit goed.

8 opmerkingen:

  1. Dapper van je. Ik mag niet meer fietsen van mijn uroloog. Te veel druk op de beschadigde blaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wonderlijk,dat je spieren nog precies weten,hoe fietsen moet.Fijn hoor,die manier van bewegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Go Vlasje!!!
    Je hebt tegenwoordig ook fietsen met een heel lage instap zag ik. Makkelijk als je niet zo soepel bent. En korte beentjes hebt en niet met je voeten op het fietspad komt als je moeten stoppen. En die spiegel kan je natuurlijk altijd gewoon monteren op een gewone fiets (zouden meer fietsers moeten doen haha) als je dat handig vindt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als fietser ben je sowieso wel wat kwetsbaar. Maar ik zie je al helemaal gaan op een fiets met accenten in je lievelingskleuren. Daar komt in de lente een bruine kop bij, een paar geoefende benen en dan de ronde van Nederland! Fantastisch joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jij verdient ook een medaille, is ten slotte ook topsport om na zoveel jaren weer te fietsen. Wat een overwinning!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stalen ros, buiten mijn tante ben jij de enige die ik de term zie gebruiken. Grappig!
    Mooi dat het ondanks het wennen goed ging. Straks in een lentezonnetje of zomers briesje de bioboodschapjes halen. Op de fiets! Geweldig vooruitzicht toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn om te lezen dat het gelukt is! Het geeft je toch weer een stuk meer vrijheid. Heel veel fietsplezier en ik kijk uit naar je verhalen over je fietsbelevenissen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ontzettend fijn dat het fietsen gelukt is echt superrrrrrrrr

    BeantwoordenVerwijderen