vrijdag 7 februari 2014

Spelen

Ja, ze beginnen vandaag en ik heb er zin in! Sven en al die anderen wens ik veel succes en hoop er getuige van te zijn!
Vanmorgen ook even meegespeeld bij een buuf die haar twee kleinzoons te oppassen had. Lachen! Opa en Oma vinden het bijna nog leuker dan de mennekes.
Vandaag dus in het teken van Homo Ludens en net al mijn eerste rondje gehopst. Verder staat er  een kippenbouillon te trekken en ben ik mijn dag schemaś van de komende dagen aan het afstemmen op de wedstrijden; makkelijk en voor te bereiden eten, lekkere hapjes tijdens het kijken en  alle noodzakelijke handelingen in de resterende uurtjes plannen.
Heerlijk vooruitzicht!!

5 opmerkingen:

  1. ..en ook nog vreseliijk slecht weer dus niks dwingt je om naar buiten te gaan! Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb helemaal niets met de spelen en sport in het algemeen en ik zal me in allerlei bochten moeten wringen om de informatie erover te ontlopen, maar ik wens jou de komende weken héél veel kijkplezier. Ik denk dat ik morgen maar eens een hoop leesvoer bij de bib ga halen, de tv zal de komende tijd vaak uitblijven denk ik. Maar nogmaals, geniet ervan, Leontine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga met je mee genieten. Heb er zo'n zin in!
    Fijn weekend toegewenst

    BeantwoordenVerwijderen