donderdag 13 februari 2014

Schoon



Wonderschone gouden medaille voor Stefan Groothuis en brons voor Michel Mulder. Weer zoń superspannende wedstrijd. Maar goed dat het overdag is, want anders zou ik urenlang geen oog dichtdoen door de adrenaline die door het lijf spurt. Maar ik mopper niet, hoor, zeer zeker niet! Deze Spelen zijn geweldig qua Langebaanschaatsen, beter kan bijna niet.
In en om huis nog steeds karweitjes zat.
Gisteren heb ik mijn blog  wat  wat opgeruimd; de labels verwijderd, want die gebruik ik eigenlijk niet meer. De leeslijsten veranderd en opgeschoond. Sommigen zijn verhuisd naar een andere lijst, sommigen verwijderd omdat ik ze nauwelijks lees of  omdat ze hun blog al tijden niet bijhielden. Nu zijn de rubrieken dus Leeslijst gewoon, eentje voor Inspirerende zaken en eentje voor voeding ed. Lijkt me logischer. Geen persoonlijke afwijzing ofzo van diverse bloggers, maar gewoon een in de praktijk beter gebleken lijst, omdat die mijn interesses en smaak moet weergeven en daar weiger ik concessies in te doen. Als iemands blog best leuk geschreven is, maar voor 80% over quilten gaat ofzo is dat te weinig interessant voor mij, maar er zullen vele anderen blij mee zijn, dus een andere markt dan waartoe ik hoor.
Ach mensen en blogs veranderen , maar de aandachtsgebeiden van mijzelf verschuiven ook.

2 opmerkingen: