donderdag 13 februari 2014

Nog schoner

Vanmorgen bij de huisarts geweest om te rapporteren over de luchtwegproblemen. Ook deze dame viel bijna van haar stoel toen ik vertelde niet alleen de puffers te hebben kunnen wegdoen wegens oplossen van het schimmelprobleem, maar dat ik zoveel ben afgevallen en zoveel minder insuline gebruik. Graag had ik meer medicatie de deur gewezen, maar helaas kan alleen de maagzuurremmer afgebouwd worden, de rest heb ik voorlopig echt nog nodig. Maar mijn verhaal maakte wel indruk.
Ik was zelf zo blij, en het weer toonde na grijze luchten meteen een zonnetje om de feestvreugde te verhogen, dat ik naar V&D doorstoomde en een mooie (flink afgeprijsde) Designal handtas kocht en  een keramische steelpan (gebruik ik vaker dan een gewone pan).
Even mezelf kietelen, want ik ben toch ook wel een beetje trots op mijzelf en de ingaande AOW deze maand is ook wel een vlag-en-wimpelmoment.
Nu zitten voor de tv, eerst met een half oogje Shorttrack kijken en daarna de 1000 meter vrouwen, die ook een verrassing kan opleveren.
Het kan toch alleen maar leuker worden?

8 opmerkingen:

  1. Geweldig Vlasje. Ik hoop,dat je huisarts iets voor ander kan doen met jouw informatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die verbeterde gezondheid is echt fantastisch en terecht dat je jezelf even kietelt, je hebt het verdiend. Maar eh... geen sokken gekocht?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Was een stuk goedkoper geweest, maar inspecteerde van de week mijn sokkenvoorraad en schrok een beetje, zoveel voeten heb ik toch niet......?

      Verwijderen
  3. Oh wat leuk dat jij de huisarts goed nieuws kon brengen :)
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd prettig om weinig (liever nog helemaal niets) medicijnen te slikken.
    Dat lukt niet altijd en ook niet iedereen maar jij bent op de goede weg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super, zo goed als het met je gezondheid gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dikke Pluim!
    Kan alleen maar beter worden.

    BeantwoordenVerwijderen