woensdag 19 februari 2014

Mijn eigen tour.

Het is gelukt! Ik heb een tweedehands fiets op de kop getikt voor een schappelijk bedragje, die nog thuis werd gebracht ook. Morgen voorzichtig weer eens proberen te fietsen in de buurt. Dat is een goede vorm van lichaamsbeweging en geeft me weer een gevoel van vrijheid terug, dat ik lang niet heb gevoeld. Een scoot is fijn, als het niet anders kan, maar zelfstandige voortverplaatsing is natuurlijk verre te prefereren. Gaat het goed, dan is een elektrische de volgende mogelijkheid, maar voorlopig heb ik de scoot nog voor harde wind en verre bestemmingen.
Lukt het voor geen meter, dan kan ik deze leuk opgeschilderde omafiets (zwart met gele randjes en een klein rood accentje) vast zonder veel verlies verkopen.
Ik heb er zin an, had een inmiddels wijlen politicus gezegd!

9 opmerkingen:

  1. Wat goed!!! Ik hoop echt voor je dat het een succes wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig, wat een vooruitgang! Ik gun het je!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn te horen dat het goed gaat...geniet er van!
    maar dat zal je wel doen...het is je van harte gegund!
    liefs en fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het heerlijk te lezen dat je zo vooruit gaat!
    Put daar ook energie uit!
    Ik wens je een prachtige lente met weinig wind toe zodat je veel kunt fietsen.
    Zomaar een bloglezeres!

    BeantwoordenVerwijderen