woensdag 8 januari 2014

Weer

Prachtig zonnetje en droog, morgen regen en volgende week misschien sneeuw?
We zien het wel, ik kom de winter wel door als ik mijn voorraden bekijk. Een het scheelt dat er geen brood meer nodig is, want dat is altijd het eerste dat aangevuld moet worden, normaal gesproken.Het was heerlijk om vanmorgen de bioboodschappen te halen, reed nog een stukje om en genoot van de frisse lucht.
Voorlopig ga ik gewoon verder met opruimklussen, langzaam maar zeker. Mijn voorjaarsschoonmaak is al begonnen!
De katten zijn enigszins ontstemd omdat ik minder op mijn achterste zit en dus minder beschikbaar ben voor vrijerijen. Nou echt tekort komen ze hier nooit, alleen hun wensen en mijn voornemens liggen niet altijd in elkaars verlengde.
Maar nu ga ik thee drinken en dan is mijn schoot niet lang leeg......

2 opmerkingen:

  1. hoop toch dat het meevalt met die sneeuw volgende week .... als je er doorheen moet , zoals onze kinderen , die ver moeten reizen , met de taxie naar school .....niet echt prettig !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wonderlijk,dat ook je katten de verandering in energie ervaren. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen