woensdag 4 december 2013

uche, uche, uche....

Vanmorgen weer bij de huisarts geweest. De uitslag van de longfunctietest bespreken. Ik zit op het randje, met veel pogingen en hard mijn best doen komt er af en toe een acceptabele curve tevoorschijn maar alles wijst verder op COPD en zo wordt ik nu ook behandeld. Blijven puffen  met een Zere Vent en Vent all-in( Serevent en Ventolin) en bij niet afnemen van de klachten (geen infectie erbij krijgen is wel handig) in januari waarschijnlijk doorverwijzen naar de longarts om de oorzaak te achterhalen.
Nou ja, als dat alles is, ik heb ergere stormen doorstaan en het feit dat niets (ook niet op de thoraxfoto) wijst op uitzaaiingen is voor mij al geruststellend genoeg. Ik kuch genoeglijk verder.
Nu verheug ik mij de komst vanmiddag van mijn vroegere schoolvriendin, die nu niet komt om mijn voetjes te verwennen,  maar gewoon om bij te praten. Ze heeft een vingerblessure , dus is een beetje buiten werking maar dat houdt een gezellig bepperijtje niet tegen. Buiten begint het koud te worden opeens, dus blij lekker met een mok thee thuis te zijn.


7 opmerkingen:

  1. Dat is een heel ander kletsen,dan wanneer je bij haar in de stoel zit. Veel plezier,Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Uche uche uche...... ik keek meteen naar het bijpassend muziekje, ik dacht het zal toch niet?!?!??! hahahhahaha, nee dus!
    Fijn dat je voor het belangrijkste deed gezond verklaart bent, maar toch vervelend nieuws van de COPD :(
    Heel veel plezier vanmiddag, lekker bijkletsen!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben jij een kei in het tellen van je zegeningen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou, helemaal mee eens! En wat een leuk woord: bepperijtje. :-)

      Verwijderen
  4. Ik hoop voor je dat uet goed gaat met deze medicatie. En natuurlijk duimen dat er geen infectie bijkomt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hopelijk blijft de COPD voorlopig op een laagje pitje bij je!
    Mooie muziek inderdaad zoals Janny ook al zegt...

    BeantwoordenVerwijderen