zaterdag 7 december 2013

Stiekeme zwijmel

Heerlijk nummer, dat me veel beelden terugbracht van feestjes waar ik zo hoopte dat die ene jongen mij zou vragen. Later nam ik zelf gewoon het initiatief, maar op de middelbare school, was ik nog redelijk bescheten en bovendien was dat totaal de mores niet. Hoewel ik best succes bij de jongens had, was het vaak net die ene knapperd of mysterieuze die niet naar me toekwam. Ik heb wat gedroomd in die dagen..... Trouwens die zanger, daar val ik nog wel op......

12 opmerkingen:

  1. Heerlijk nummer. Ach ja, die onzekerheid. Ik had er heel veel last van.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik was al 'vroeg onder de pannen' (ik ken mijn man al vanaf dat ik 16 was) maar dansen durfde ik haast niet. Je stond dan zo in de belangstelling. Heerlijk zo'n nummer.....

    BeantwoordenVerwijderen










  3. Zanger Erik kwam ik weleens tegen in die tijd, enorm aardig en zeer aantrekkelijk !



    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, leuk die herinnering. Wat bedoel je met 'was dat totaal de mores niet'? Die uitdrukking heb ik echt nog nooit gehoord!
    Ik wens je een heerlijk zwijmelweekend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een mos (Latijn; het meervoud mores is algemener) is een ongeschreven regel of gebruik dat binnen een bepaalde context geldt. Het woordenboek Van Dale definieert het in een van zijn edities ook wel als "zeden, gebruiken, conventies".

      Verwijderen
  5. Mooie herinneringen en logisch dat je graah terug zwijmelt :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dit nummer weer eens te horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om dit nummer weer eens te horen! Ik was een onzeker type. Durfde nooit iemand te vragen. Maar dansen vond ik leuk.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goh geheel uit mijn geheugen,maar nu weer opgefrist.leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, ik was een jaar of 10, 11. En ik vond 'm leuk dit nummer. Vaak gedraaid!

    BeantwoordenVerwijderen