donderdag 12 december 2013

Joechei!!!!!!!!

Er mag dan nog al eens wat mis gaan in mijn leven, er gaat ook veel goed; De arts was geheel opgetogen en noemde mijn medische cijfers spectaculair!!! Alles is goed, prima , best of minstens verbeterd!!!! Diabetes gaat ongeloofloos goed, bloeddruk, cholesterol (en ik eet spek en noten en vis  en chocola!!), gewicht, leverfunctie, tumorfactor, nierfunctuie beter dan ooit. Bloedstolling, nog ietsje verhoogd maar gezakt van 66 naar 40 (moet 35 zijn of minder), nou ja, de man was dol enthousiast en kon niets anders dan koolhydraat/glutenarm eten als een grote levenskwaliteit verbetering zien. Hij overweegt het zelf ook!!
Wel over 4 maanden terug voor controle (de garantie blijft tot de deur....) maar niet naar dietistes meer, dat leek hem absoluut overbodig en ook omdat hij benieuwd is of deze trent zich voortzet.
Die grijns zal wel een poosje op mijn kop gebeiteld zijn!!! Mijn mooiste verjaarskado heb ik al binnen!

15 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd!!! Wat een heerlijk nieuws!! Eet zelf ook al een tijdje paleo (90%) en vaar er ook enorm wel bij. Ga jij even blij je weekend in ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt geweldig. Dit moet een enorme triomf voor je zijn. Geniet met emmers!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat met het resultaat. En toch blijven de zgn. deskundigen maar beweren dat het onzin is om glutenvrij te eten als je geen diagnose coeliakie hebt. Ik eet zelf niet koolhydraatvrij of persé glutenvrij maar wel tarwevrij sinds een tijdje. En dat maakt al zo'n verschil. Ik ben bijna 65 en kreeg een behoorlijk dikke buik. Deze is nu vrijwel geheel verdwenen door alleen maar de tarwe te schrappen. Fijn weekend, Leontine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja helemaal mee eens en dikke ... naar voedingscentrum

      Verwijderen
  4. Wat geweldig! Van harte gefeliciteerd met de goede resultaten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk voor je. En wat bijzonder,dat die arts open staat voor jouw verklaring en zelf wil proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd! Ik hoop voor je dat deze opgaande lijn zo blijft!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat fijn om te lezen dat voeding toch heel wat met een mens kan doen.
    Gefeliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijke berichten, het kan gewoonweg niet beter. Zweven, dartelen en lachen maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat zijn de goede berichten. Heel fijn voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ontzettend fijn dat je zulke goede berichten hebt gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd! Medici zullen hun mening over voeding veranderen. Jammer dat het langzaam gaat. Groet Marry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat goed zeg! En wat fijn ook dat je qua 'voedingsleer' op 1 hoogte met je arts zit.
    Go Vlasje! Party on! :-)

    BeantwoordenVerwijderen