dinsdag 10 december 2013

Cijferklussen

Omdat over anderhalve maand ook mijn collectieve verzekering verloopt, ben ik druk bezig om me te oriënteren. Ook moeten er nog andere zaken afgehandeld worden die samenhangen met het bereiken van de AOW-status. Hoop gereken en uitgezoek. Ingewikkelde formulieren en onduidelijke info. Dat is nou niet wat mijn lievelingswerkjes zijn, maar gaat om broodnodige centjes, dus wel goed geregeld is nodig. Bleeh.
Tussen de bedrijven door, was ik (ook een kleed van de bank en nog meer extra), ruim ik op, want wil niet met zakken oud papier en tasjes vol glas de kerstperiode doorbrengen. Diverse ophaaldata vervallen, dus andere oplossingen zijn nodig.  De grijze bak moet  ook naar buiten.Het voorraam buiten is dichtgepleisterd met stormzand, ik ben het zat en haal er snel een spons en zeem over.
Je komt een stapeltje troepjes tegen, een hoopje tijdschriften en ziet dat de kattenbakvulling wel even vernieuwd mag worden en voor je het weet is de dag om.
Ook een paar uur een dierbare vriend wat uit een triestige bui proberen te halen is een ding dat zomaar langs komt. Hij ging vrolijker weg dan hij kwam, dus wie weet, heb ik een positieve invloed gehad.
En dan staat er een badje klaar, en komt een tomatensalade met kikkererwten en een pannekoekje met paprikarelish op het bord en dan is de dag echt helemaal voorbij.
Meer gedaan dan ik vorig jaar in drie dagen voor elkaar kreeg.
Zo tevree!

4 opmerkingen:

  1. Fijn. Klinkt als een nuttig en lekker dagje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Begint het al te wennen,zo druk bezig kunnen zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo fijn om te lezen dat je weer zoveul zelf kan!
    Alvast fijne dagen toegewenst,
    groet

    BeantwoordenVerwijderen