woensdag 18 december 2013

And so on

Het lijstje is nu echt een minilijstje geworden, afgestreept; bioboodschappen pakket+ aanvullingen, wc-papier, twee kadootjes, langs de bank, twee tassen oud papier wegbrengen, nog wat kerstlichtjes en batterijen erbij halen, de koelkast schoon. Nu nog wat eneveloppes voor wensen schrijven en een paar dingen posten en dat deel is geheel klaar.
De katten zijn diep in slaap, het water voor de thee warm en het grootste deel van de dag ligt nog voor me.
En weer tel ik mijn zegeningen. Langzaam maar zeker glijd ik in retraite stand, steeds minder tv, muziek, nieuws en meer rust en stilte en soberheid.
Het regent en is kil, maar niet erg koud, de kachel brandt en in huis is het goed!!

3 opmerkingen:

  1. Je blog doet me beseffen,wat een informatie-bombardement ik eigenlijk dagelijks toesta.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ah, lekker, ouwe beatlesmuziek. wist niet dat er nog mensen waren die dat waarderen. Thanx.

    BeantwoordenVerwijderen