woensdag 20 november 2013

Weer wijzer

Bij het verfijnen van Ubuntu (ik stel alles altijd speciaal op mijn gebruik en gewoontes af) maakte ik een fout, verkeerd stuurprogramma geinstalleerd. Dat bleek niet makkelijk terug te draaien, dus Ubuntu eraf en er weer opnieuw opgezet en alles draait alweer. Gaat stukken sneller een tweede keer en in die val van dat stuurprogramma zal ik niet snel meer vallen. Je leert altijd weer wat en van vriend G heb ik vooral geleerd om niet te bang te zijn. Het meeste wat je fout kunt doen is weer te herstellen en er komen echt niet zo snel rookpluimen uit je pc.
De nieuwe puffert is een stuk effectiever dan de ventolin alleen, dus dat is ook een opluchting (letterlijk) en ik heb een andere arts uit de praktijk meegemaakt die ik nog niet kende en dat beviel prima!
Allemaal weer leermomenten en daar ben ik dol op..

4 opmerkingen:

  1. Dat pc gebeuren herken ik. Alleen hoor ik dan hier behoorlijk gemopper. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb Ubuntu er ook weer af gegooid. Het startte niet meer op.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Had je het via Windows Installer geinstalleerd? Dan doet ie het vaak wel.

      Verwijderen
  3. Fijn dat je weer wat meer lucht hebt!

    BeantwoordenVerwijderen