vrijdag 1 november 2013

Traaaaaaaag

Alles lijkt op hold te staan. Het weer is te slecht voor Bomenmensen, zelfbenoemde broer G. heeft bezoek van Meneer M(enière) dus kan mij alleen telefonisch bijstaan,  en het tablet is niet wakker te kussen, dus dit weekend alle papieren en accessoires bijeen rapen om het terug naar de leverancier te sturen (2 jaar garantie, ik heb het ding anderhalf jaar). De laptop, die maar hapsnap werd gebruikt, moest nodig eens goed opgeruimd en door allerlei cleaners enzo gehaald om weer wat soepeler te lopen. Lekkere tijdrovende klussen dus er komt niet veel uit mijn handen verder. De PC kan voorlopig even niet gekieteld worden bij ontstentenis van een professor in de ontwakingskunsten.
Rust  in mijzelf is dus een goede verworvenheid om niet al te ongeduldig te worden en frustaties op te lopen.
Ach, het zal mijn tijd wel duren, denk ik als ik rood dreig aan te lopen, ga dan even ontspannen lezen met een muziekje op, en probeer daarna of ik toch verder kom met de laptop. Daar lijkt het wel op, zeg ik nu voorzichtig.
Alles sal regkom, zei mijn moeder altijd, en zo is het.

3 opmerkingen:

  1. Wat een ellende. Je hebt toch niet hetzelfde virus opgelopen,als wij hadden?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk dat je moeder groot gelijk had, nu nog het geduld om daar op te wachten ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het lijkt niet op een virus, maar ws een updatefout wb PC, het tablet.....mechanisch?????

    BeantwoordenVerwijderen