dinsdag 5 november 2013

Hoop bereikt

Gisteren veel voor elkaar gekregen, mede dankzij PC-proffen.
Eerst allerlei opruim en schoonmaak werkjes verricht en toen met tablet de stad in. Het bleek aan de oplader te liggen. Een nieuwe gekocht en voor twee tienen doet mij geliefde apparaatje het weer. Toen kwam vriend G., die de laptop van een stuk nieuw RAM-geheugen voorzag en die loopt ook weer als een zonnetje. De Desktop bleek te lijden aan een gecrashte HD, en die is eruit gehaald en inmiddels heb ik weer bij dezelfde pc-zaak een nieuwe gekocht, waardoor er meteen 4x zoveel geheugen in zit. De nieuwe moet er nog door G. ingezet, want daar waag ik me niet aan. Dan Alles opnieuw installeren en hopelijk doen de backups het en is ook dat leed weer geleden.Voor nog geen 100 euro in totaal werkt alles beter en sneller dan ooit.
Gelukkig had ik nog een portie kip-groenten-curry met rijst staan, dat alleen maar opgewarmd hoefde te worden, want het was een stevig dagje.

5 opmerkingen:

  1. Fijn,dat alles het weer doet. Want zonder internet voelt het bijna kaal.Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk gevoel en ook prettig dat de kosten te overzien waren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker! Zowel de maaltijd als het feit dat 'alles' het weer doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi als je het zo kan oplossen, toch!

    BeantwoordenVerwijderen