woensdag 6 november 2013

Grote stappen.

Vanmorgen bioboodschappen gehaald en plastic afval buitengezet.
Toen nog eens op internet gekeken hoe een interne HD vervangen moest worden en dat leek me wel te doen. Had het net vrijwel klaar toen broer G. voor de deur stond en applaudisseerde voor mijn ondernemingslust. Hij was meteen bezig om Windows 7 (nee ik wil geen 8) erop te zetten toen het proces vastliep en hij weer weg moest. Maar ik heb kans gezien het set uppen weer aan de praat te krijgen en het geheel zelfs te voltooien. Nu druk bezig met alle nodige andere programma's er op te zetten te synchroniseren met laptop (en evt tablet) en te kijken of de back ups het doen. Ben er nog wel een paar uurtjes zoet mee, ook morgen, maar wat ben ik heppie. Ten eerste omdat de desktop nu ook weer werkt en ten tweede omdat ik het vrijwel allemaal zelf doe/heb gedaan. Een boost voor het zelfvertrouwen!

5 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Omdat het nog veel gebreken en onhandigheden heeft. Is meer gemaakt voor aanraakschermen en die zit alleen op mijn tablet.

      Verwijderen
  2. Petje af!Ik blokkeer bij zo'n probleem.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het superknap van je! Fijn dat jij de baas bent over je computer ipv andersom ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje wat knap dat je dat allemaal zelf kan en durft.

    BeantwoordenVerwijderen