donderdag 7 november 2013

Genotteren

Wat een heerlijkheid dat de desktop weer vlekkeloos werkt. Moet vandaag nog wel wat rommelen maar het is met grote vreugde dat ik zulke klussen doe.
Straks eerst even een lekker badje klaarmaken en mezelf daarin koesteren want het kwam er maar niet van de laatste dagen. Niet dat ik dan niks was, hoor, maar met een washandje aan de wastafel voelt toch anders dan even sudderen in een lekker sopje. Bovendien wordt mijn pruik vet.
Verder me even verdiepen in het nut van en how-to van partities maken op de harde schijf, want met 2 TB heb ik ruimte zat om alles beter en veiliger in te richten.
Elke dag leer ik wel iets en dat geeft een kick, steeds weer.
De boom ligt nog te liggen maar het weer zit niet mee voor bomenschoners,
Bovendien waren in Den Helder alleen al in het openbaar groen ruim 200 bomen gesneuveld, dus de bedrijven hebben handenvol werk.
Heb geconstateerd dat ik de 11 kilo gewichtsverlies voorbij ben, dus het wordt nog eens wat met me. 
Wat een vruchtbaar weekje!!!


4 opmerkingen:

  1. Haha, jij gaat steeds lichter door het leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier zit er ook eentje boven van alles te proberen met de oude pc.Schijnt beter te zijn voor het brein dan kruiswoordpuzzels. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 11 kg! Dat zijn 2 kledingmaten! SUPER

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sudderen in een sopje? Kijk maar uit dat je niet met het badwater verdwijnt in het afvoerputje nu je zo slank bent!

    BeantwoordenVerwijderen