woensdag 27 november 2013

Geluk zit in een klein hoekje

Vanmorgen voor de tweede longfuntietest wezen blazen bij de huisartsassistente. Wat een benauwd gedoe toch, vooral omdat je je puffert voorafgaand een  groot aantal uren niet mag gebruiken . Maar tegelijk kwam ik, in de druilende motregen en hoestend en kuchend als een blij mens naar buiten. Vorige week is er een röntgen thoraxfoto genomen om eventuele uitzaaiingen in dat gebied  uit te sluiten en gelukkig is het schoon. Het is al de vierde keer dat er verdenking van uitzaaiingen is, en deze mag ik (voorlopig althans) afstrepen van het lijstje. Toch een opluchting. Volgende week bespreek met de huisarts  hoe het nu met het ademhalingsprobleem verder moet.En in december naar de oncoloog voor tussentijdse controle voor zowel kanker als diabetes, waar ik benieuwd naar ben in verband met mijn veranderde eetwijze en gewichtsverlies.
Daarna wat kleine sintkadootjes gekocht voor een paar bevriende personen en mijn bioboodschappen gehaald.
Maar nu vier ik even een klein feestje met mezelf. 

11 opmerkingen:

  1. Fijn joh!! Dat zwaard van Damocles wordt even iets vager ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed nieuws! Super...... geniet extra van de komende tijd (want ik weet hoe je je nu voelt)!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He gelukkig, wat een letterlijke opluchting! Ben heel blij voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd en veel plezier met je polonaise!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed nieuws Vlasje!Valt je verbeterde energie op in de medische sector?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn, dat is even dansen op een mooi muziekje waard!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig goed nieuws!
    Gefeliciteerd en geniet er maar lekker van!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een opluchting zal dat zijn wel letterlijk als figuurlijk, nu kan je weer wat rustiger ademhalen neem ik aan.. Tenminste ik heb zelf de neiging mijn adem in te houden bij spanningen en dan krijg ik het natuurlijk benauwd en wordt duizelig,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een fijn en positief nieuws.

    BeantwoordenVerwijderen