dinsdag 12 november 2013

Doenig

Moest allerlei dingen regelen. Brieven schrijven, printen en  scannen. Telefonisch afspraken maken en naar de bieb en de supermarkt. Ook was het de dag van de huishoudelijke hulp. Tegenwoordig  zie ik tegen zoń lijstje niet meer op. Gewoon punt voor punt afwerken en vaak ben ik eerder klaar en is het sneller gegaan dan ik dacht. Dat komt vooral door mijn toenemende energie, waardoor ik minder rustpauzes nodig heb en veel langer door kan gaan zonder door moeheid te gaan stuntelen. Het begint een beetje te wennen dat ik een ander dagpatroon heb en veel produktiever kan zijn. Soms denk ik opeens; ben al twee of drie uur bezig met een klus, terwijl ik nog steeds helder uit mijn ogen kijk en niet in een waas van uitgeput zijn steeds minder voor elkaar krijg of alles uit mijn handen te laten kletteren.
Ja het paleo-eten is voor mij de sleutel in de deur naar een veel fijner leven. Geen aarzeling om er mee door te gaan als je zoveel prettiger kunt existeren.
Weer een produktief dagje dus.
Een Linuxgids uit de bieb geleend waardoor nog meer duidelijker wordt, ook de eventuele moeilijkheden die je tegen kan komen. Er zijn trouwens ook prima fora die vrijwel elke vraag al eens behandeld hebben. Vrijwel alles is op internet te vinden.
Ik ga me steeds meer controller voelen, ik kan dingen vaak zelf oplossen en zaken naar mijn eigen hand zetten. Dat voelt heel tof.

4 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk voor je!Jouw ervaringen vind ik nog steeds een wonder. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk.
    Ik heb vandaag Ubuntu geïnstalleerd, maar na herstart en keuze in BIOS bleef mijn scherm zwart. ;o(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik moest een paar keer opnieuw starten en heb hem via Windows installer geinstalleerd.

      Verwijderen