donderdag 28 november 2013

Bomen en bloedzuigers

Vanmorgen weer een medische afspraak nagekomen, langs het ziekenhuis lab omdat de afspraak met de oncoloog over een dag of 14 op het programma staat. Het ging vlot. Wel heb ik me onderweg verbaasd dat Den Helder nog zo de sporen van de Grote Storm draagt. Overal onderweg liggen in stukken gezaagde stronken en takken te wachten op afvoeren en voor het ziekenhuis en in het park daar is het behoorlijk kaal geworden. Dit was toch echt exceptioneel, want ik kan me echt niet herinneren zo'n ravage eerder te hebben meegemaakt. Ok, er ging hier of daar wel eens een boom om, maar niet bij bosjes.
Nu ligt de dag voor me en het hele weekend er achter aan, zonder geplande afspraken of dwingende zaken. Er is wel een takenlijstje (zoals altijd) maar dat zijn klusjes die rustig en op door mij gewenste momenten kunnen worden gedaan. Heerlijk vind ik dat!
Beetje schaatsen kijken (laat ś avonds) en verder rust in de tent.

4 opmerkingen:

  1. Het was in het noorden ook een flinke storm. Maar gelukkig gaat er wel weer iets nieuws groeien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zou bijna jaloers kunnen worden op al die rust. Hier is het nog hollen, hollen en pas zondag komt er wat rust. Ik weet het, doe het zelf en klaag er ook zeker niet over. Geniet er maar lekker van Vlasje dan straalt dat een beetje door op mij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ja, die maandag, die storm, was ECHT heftig... (zat op de weg.... die dag)

    Heerlijk, geniet lekker van je rust!!!!

    BeantwoordenVerwijderen