vrijdag 22 november 2013

Alles op de rails

Het is een fijn gevoel als alles een beetje volgens plan loopt en dat doet het!
Deze week is eindelijk de boom weggehaald. Ik heb Ubuntu tot volle tevredenheid geïnstalleerd en gebruik het met plezier. De nieuwe inhalator werkt een stuk beter dan Ventolin alleen en dat is letterlijk een opluchting, want ik slaap ook veel beter, zonder akelige hoestbuien midden in de nacht.
Alle klussen die ik persé af wilde hebben , zijn ook af en andere, lange termijn zaken zijn in werking. Hoera! Het Broodbuiken bevalt nog steeds goed. Ik ga meer op mijn waterinname letten, want doordat ik minder eetmomenten en trek heb, dreigde dat een beetje tussen wal en schip te vallen. Ik merk na twee dagen extra drinken al dat het me goed doet.
Ik heb een eigen marsepein gemaakt van amandelmeel, eiwit, en honing, met als smaakje rauwe cacao. En dat is lekker!!!! Toch af en toe een verwennerijtje, hoewel ik veel fruit eet en zo mijn zoetbehoefte behoorlijk weet te dekken.  Maar een bolletje marsepein met een stukje extra pure chocola is echt een te lekker momentje.
Ik las dat Kruidvat zijn puntenkaart verdubbelt als het aan de Filippijnen schenkt. Dat zal ik zo eens uitzoeken want ik doe toch niks met die punten. Mijn Airmiles gaan al naar de Apen, dus dit zou dan ook echt nuttig zijn.
Hier zit er eentje te spinnen van tevredenheid. En dat gevoegd bij drie meerstemmige wolballetjes geeft een heerlijk concert.

4 opmerkingen:

  1. Het wat jammer,dat er geen geluid bij dit blogje is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze bedoelt waarschijnlijk het spinnen van jullie viertjes. ;o)
    De muziek doet het prima.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, die link doet het hier uitstekend.... ;-)

      Verwijderen