maandag 7 oktober 2013

Zwerflust

Gisteren niet eens geblogd. Had er best de tijd voor, maar het kwam niet echt in me op, want ik heb dit weekend zo genoten van de nazomer. Lekker ritjes gemaakt door Den Helder, de duinen, het bos, de dijk, en allerlei parken en groenstroken doorgereden. Prachtig die verkleurende kastanjes en essen, de bessen die gloeiend oplichten en overdadig aan zwaar geworden takken hangen. Hier en daar nog een paar bramen, maar niet meer zoet. Vogels die hun buikje snel nog vol eten, zon, bladstil en mist en gras van diamant door de ochtenddauw.
Tja, daar word ik erg stil van.
Vanmorgen al vroeg op pad om de drukte bij de ACTION te voorkomen, want we hebben een groote verafgelegen maar super goed bezocht filiaal hier en ik had echt wat dingetjes nodig. Het kon dus weer prima gecombineerd worden met een mooie rit.
En nu zit ik met nieuwe, warme slofsokken aan  te genieten van een kop thee. Ach het leven is zoet, ook zonder suiker.


3 opmerkingen:

  1. Heb je gisteren inderdaad gemist. Wat een schitterende invulling van de zondag en wat mooi poëtisch beschreven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat is het pure genieten. Het zijn cadeautjes, dit soort dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is toch een prima manier om even niet achter de pc te zitten? Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen