vrijdag 25 oktober 2013

Wintertijden

De klok gaat terug en het schaatsseizoen begint. We gaan via de restherfst echt richting winter. Tijden van warme soepjes en met een fleeceje op de bank, kachel aan eerder dan tochten op de scoot.
Genieten van stoere mannen  en vrouwen die man tegen man hun krachten beproeven, tot op de honderste milimeter. Lijsten bijhouden, tablet bij de hand voor tussentijden en nieuws, rondetijden noteren en tussen doer lekker hapjes en soep in de dweilpauzes.
Hoor je mij  mopperen??

4 opmerkingen:

  1. Nee, zeker niet. Jij moppert trouwens zelden. ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou ,ik ben niet zo blij met de winter, ik werk in 2 dagdelen en moet er dus 4 keer per dag op uit van en naar het werk en dat betekend ongeveer 1 1/2 per dag op de fiets door weer en wind en als je wat ouder word en dan ook nog 6 uur per dag lichamelijk werk valt dat in de winter niet mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoor niks :-). Maar de winter hoef ik niet mee te maken gelukkig!
    Oh ja dat schaatsen kijken! Vroeger hield ik ook alles bij en kon behoorlijk chagrijnig worden als er opeens familie of vrienden op de stoep stonden ;-). Dat wordt weer genieten want ik kijk het nog steeds!

    BeantwoordenVerwijderen