donderdag 31 oktober 2013

Wachten

Vandaag sta ik in de wacht; wachten op de  komst van de bomenmannen/vrouwen en hun definitieve  offerte. Op vriend G, die als PCprofessor zowel de weigerachtige PC als de idem tablet als de trage laptop met zijn magiese kunsten mag beroeren. De laptop kan ws wat extra RAM-geheugen krijgen, de PC kan misschien weer aan de praat te krijgen zijn na een herinstallatie van Windows 7 en het tablet......?
Ergerlijk als je dingen wilt doen maar niet kunt.
Ook wacht ik op het zakken van mijn verontwaardiging tav de Gemeente die haar fout met bezwaarschriftcorrespondentie met een lauw excuusje probeert te herstellen , waar elk foutje van bezwaarindieners of anderszins van Gemeentelijke instellingen afhankelijke mensen meteen ongenadig wordt bestraft en uitgenut. Grrrrrrrr. Het is dat ik heden ten dage zo zen-achtig reageer op de tegenslagen des levens, anders zou er zeker stoom uit mijn gehoororganen komen.
Ach ik laaf me liever aan de damp van een goddelijk soepje en lekkere  heilzame theetjes.

2 opmerkingen:

  1. Sterkte met wachten.
    Leer ik vandaag een nieuw woord van je: uitgenut. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop,dat er intussen iets is gelukt. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen