zondag 27 oktober 2013

Vergispingen

Te snel lezen is iets waar ik me nogal eens schuldig aan maak en dan vergis je je. Het is pas over drie weken de verjaardag van de zaterdagse zwijmelingen en niet gister dus. Nou ja, het was toch een mooi nummer naar mijn idee, dus plaatsingswaardig.
Vandaag is het weer echt storm en regen, prima om dus in de stapel oude lektuur te duiken tussen het schaatsen door. Het tweede optreden van Grootmogul Sven en ik ben benieuwd. Wat is die man toch sterk en goed.... Gister een heerlijke kippensoep gebrouwen met een Chineze touch door wat steranijs en gember mee te trekken met de  bouillon. Goede vondst!
Drie slapende katten en wat sfeerlichtjes maken het huis knus, het is goed zo.


3 opmerkingen:

  1. Geeft niks. Vergispen is menselijk. ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik zit weer in de buurt van de tv om maar niks van het NK schaatsen te missen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, je hoeft je toch niet te verontschuldigen? Je was niet de enige trouwens ;-).
    Schaatsen vergeten :-(. Ben hier ook niet zo bezig met ijs... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen