maandag 14 oktober 2013

Van alles

Gisteren  volop genoten van dat speciale zondaggevoel en heerlijk naar een oude film gekeken (Moby Dick met Gregory Peck - wat een man!- als Captain Ahab). Ook de opname die ik maakte van de Stones in Hydepark kwam aan bod. Hoe kan een kerel van 71, met een aantal andere oude gespierde spijkers toch elke keer weer kippenvel veroorzaken? Maar het was weer lekker rocken!
Het computergedoe is nog lang niet klaar maar ziet er hoopvol uit en ik heb evengoed wat klusjes klaar gekregen. Straks even de stad in voor een vulling voor mijn Henri (zakken voor de stofzuiger) en nog wat huishoudelijke zaken en dan lekker weken in mijn bad, met geurige olietjes en marseillezeep.
Er staan bonen met spek en veel paprika en ui op het menu. Mijn leven is echt leuk!


3 opmerkingen:

  1. Dat is wel eens anders geweest en dat maakt het misschien extra waardevol.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. "even de stad in"wat klinkt dat energiek. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen