donderdag 3 oktober 2013

Rommelen

Het is 's ochtends frips, zodat eventuele buitenaktiviteiten beter naar de middag verschoven kunnen worden.
Vanmorgen staan er huishoudelijke klusjes op de lijst; afwassen, koelkast schoon, wat opruimen, kattenbak verschonen, was afhalen, planten verzorgen etc.  Verder wacht ik op de apotheek die een herhaalrecept komt brengen en een bezorgdienst die kattengrit komt aanleveren.
Morgen voor het laatst mijn lieve hulp op vrijdagmorgen, daarna komt ze alleen nog maar op de dinsdagochtenden. Ik ben al druk met haar aan het plannen hoe de werkzaamheden beter verdeeld kunnen worden zodat ik meer lichtere klusjes op mij neemt zodat zij de wat zwaardere kan doen zonder overbelast te worden. We zullen zien hoe het werkt.
Morgen dierendag, nou hun voer is aangevuld, het grit komt vandaag, dus hun kostje is weer gekocht en liefde krijgen ze in overvloed, daar houden we het  bij. Bovendien dieren kunnen geen klok kijken en ook kalenders zijn hun onbekend, we doen het dus meer voor de mens en de fabrikanten dan de dieren, die gewoon altijd goed verzorgd moeten worden.

1 opmerking:

  1. Wat jammer,dat je nu meer energie in het huishouden moet stoppen. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen