woensdag 9 oktober 2013

PC en regen

De regen kan zo geplukt worden uit de donkere wolken die vanuit het westen aankomen. De bioboodschappen zijn binnen en ik kan me vandaag wijden aan de pc, waarvan een externe harde schijf met veel muziek, niet wil wat ik wil. Heb al programma's gevonden die de gegevens kunnen redden, een nieuw exemplaar is onderweg en dan kan ik me storten op het overzetten van de mooie verzameling muziek die ik heb opgebouwd. Tevens kan ik via een grotere USBstick een nieuwe volledige back-up maken en makkelijk bewaren. Deze pc is ruim 4 jaar oud en wordt stevig gebruikt, dus een crash is nooit uit te sluiten. Dan kan ik zo verder met alle bewaarde foto's, muziek en gegevens op een nieuwe, mocht het nodig zijn. Elke dag leer ik nog wel wat nieuws over computers en word ik zelfredzamer.
Dat voelt goed, op mijn oude dag toch nog meer kennis vergaren en handiger worden.

4 opmerkingen:

  1. Je brengt me vandaag al weer op een idee, waarvoor hartelijk dank. Alleen die zelfredzaamheid op pc-gebied is bij mij ver onder jouw niveau, Daar moet ik eens wat aan gaan doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moet ook nodig weer een back-up maken.
    Hier is het zonnetje terug na een fikse regenbui.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier helemaal geen regen nog, maar wel gezellig donker... Ik ga zo heerlijk de herhaling kijken van dubbeltje op z'n kant; ook een fijne invulling van een middag! En wie weet steek ik er nog weer wat van op.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Petje af,wat weet jij veel op dit gebied.

    BeantwoordenVerwijderen