vrijdag 11 oktober 2013

Omschakelen

Vandaag de eerste dag dat mijn hulp niet meer op vrijdag komt. Das vreemd na zoveel jaren. Omdat het donker en regenachtig was vanmorgen, het eerst maar gevierd door een lange lig-in, met de tablet om geheel bij te lezen op internet.
Beneden de kachel aan,  zo direct even een huishoudelijk slagje leveren, dan ben ik klaar voor het weekend.
Gister waren er buien en zon in afwisseling. Tijdens een zonmoment even naar G, de jarige zelfbenoemde broer. Verder ook wat klusjes in huis gedaan en dingen opgestart met de pc. Ik heb een Recovery programma draaien om de gegevens van de weigerachtige externe HD vol muziek op te halen, maar dat doet er echt dagen over. Het is al met al een behoorlijke muziekverzameling, dus ik hoop dat het zo lukt.
Vandaag en de rest van het weekend me toch uitgebreid verdiepen in de wereld van backups en hersteldisks. Alles om de zaken zo efficiënt mogelijk te regelen, zodat een crash of ander rampscenario me niet meteen berooft van alle verzamelde data. Enfin we schakelen om naar herfst en minder hulp, naar najaars- en wintergerechten en een inpandig leventje.

2 opmerkingen:

  1. Is het je gelukt de klusjes,die nu blijven liggen in dagelijkse porties te verdelen?Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen