donderdag 17 oktober 2013

Het is de wind mijn kind

Storm over Den Helder.
Klusjes in huis zat. PC-bladen doorkijken en goede tips of artikelen met plak-bladwijzers markeren en hier en daar al wat proberen. De Recovery van de data van de externe HD is mislukt. Dan kan het nog (duur) via bedrijven, maar dat laat ik maar zitten. Er zit niets anders op dan veel muziek opnieuw te verzamelen, mooie klusjes voor de winter. Heb al prima Download-tools ontdekt dus dat loopt al.
Zin in gestoofde appel met kaneel, dus zodirect maar zoiets fabrieken. Er staat een afwas en er is aardig wat keukenwerk te doen, alvast wat groenten poffen (pompoen, biet, wortel) en soep maken.
Nee, deze dag wordt echt wel een fijne, niet vervelen dag. Verveling ken ik trouwens nauwelijks, zolang er te lezen valt en te computeren en dvd/uitzending gemist/ opgenomen films te bekijken, is het leven afwisselend genoeg.
Van de andere instanties nog niets gehoord op mijn mail.........

2 opmerkingen:

  1. Ik heb het idee,dat iemand,die van lezen houdt (boek of pc)zich zelden verveelt. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ambtelijke molens malen langzaam. Ze kunnen wel wat storm gebruiken. ;o)

    BeantwoordenVerwijderen