vrijdag 13 september 2013

Sofdag

De buikgriep trekt wel weg, maar lekker voel ik me niet. Nog steeds aan pap (gierst/quinoa) met bosbes en appel en een soepje van wortel en courgette, om de zaak kalm te houden.
Ook niet overweldigend goed geslapen dus een beetje in de min.
Geeft niet, een paar daagjes extra lief voor mezelf zijn  en mezelf toestaan met lektuur en een dekentje op de bank te hangen geeft meestal wel de ruimte om op te knappen.
Wat niet meehelpt is dat de vriend waar ik eerder over schreef en die zichzelf aardig naar de bliksem helpt, zich steeds weer manifesteerde en het me niet lukte om de zaak neutraal te houden, zodat ik hem nu echt het contact heb opgezegd. Hij reageerde gelukkig vrij rustig, maar legt denk ik, nog steeds niet het verband met zijn eigen inbreng in deze. Het doet me pijn en geeft me een rotgevoel, want hij zal het ook niet meer kunnen veranderen. Maar om vrijwillig als mentale boksbal te functioneren kon ik echt niet meer aan.
Het sluit wel een half leven vriendschap af, en niet op de manier die ik  zelf had  gewild.
Enfin, that is life...

6 opmerkingen:

  1. Beterschap joh. Morgen maken we er weer wat van ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beterschap. Verwen jezelf maar lekker. Dat dat einde van die vriendschap je niet lekker zit, kan ik me goed voorstellen. Maar, om zoals je het zelf zo mooi noemt, te functioneren als mentale boksbal, is niet vol te houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Op twee fronten een niet fijn gevoel en dan ook nog grijs buiten. Verwen jezelf maar.Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hopelijk voel je je snel weer beter! en nog even dan is het weer 14 september en zaterdag.
    Rust maar even goed uit...
    heel veel liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. We gingen gelijk op hè met de buikgriep.
    Het lijkt wel of er na zoiets ook meteen altijd grote dingen in je leven veranderen.....ineens is de koek op en trek je een grens.
    Goed dat je je vriend die grens hebt laten zien(hoe verdrietig het gevolg ook is)
    Nu mag je die energie ook voor jezelf gaan gebruiken!

    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen