zaterdag 14 september 2013

Nederzwijmel

Vroeger was er goede Nederlandse muziek. Niet dat er nu niks goeds te vinden is, hoor, maar toen was er Cuby and the Blizzards, Q65 , The Outsiders en vele andere steengoede bands. Velen heb ik wel eens zien optreden.
Brainbox niet, maar wel eens Caz Lux in een andere formatie. Wel speelde hij toen ook Down Man. Prachtnummer, dat me altijd wat weemoedig stemt. Past goed bij mijn huidige gemoedstoestand, niet fit en een beetje in de rouw wegens een vriend die downhill gaat.
Vandaar dit nummer vandaag.

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuke muziek heb je iedere keer. Het meeste is ver voor mijn tijd (of ik ben in de verkeerde tijd geboren ;-) Ik geniet van deze muziek.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ken deze nog wel. Sterkte en beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bekend nummer voor mij. Heel veel sterkte met alles.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja Nederland kent veel leuke muziek, voor elk wat wils ook!

    Wat naar joh, veel sterkte hoor!

    Wens je ook een heel fijn weekend toe ondanks het nare dan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt helemaal gelijk. Dat was goede Nederlandse muziek. Je hebt een mooie keus gemaakt.
    'Partir, c'est mourir un peu': afscheid nemen is een beetje sterven, zeggen de Fransen. Sterkte ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Vlasje,
    Passend gekozen...heel veel sterkte wens ik je en voor jouw vriend hoop ik dat het geen langere lijdensweg wordt.

    Veel kracht en liefs wens ik je...Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  7. we konden echt wel wedijveren met de internationale muziek-scene hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een super nummer! Heerlijk meegeswingd! (Schrijf je dat zo? Het staat raar hahaha).
    Fijne zondag nog!

    BeantwoordenVerwijderen