dinsdag 17 september 2013

Lopen

Ja, echt waar, ik loop weer. Echt lopen in plaats van een beetje duckachtig geschuifel op heel korte afstanden. Ik heb gisteren een brief gepost, lopend, bij de brievenbus die zo ongeveer 150 meter van mijn huis is. Heen en terug zo'n 300 dus, terwijl 50 voor mij de max was. Ok, het deed pijn aan spieren en pezen, die niet meer gewend zijn te werken op deze manier , maar het ging en ik was niet MOE na afloop, voelde alleen mijn spieren. Later kwam ik tot de ontdekking dat de vuilnissenbakken vandaag opgehaald zouden worden, dus dat die ook nog naar de verzamelplek (zo'n 50 meter heen en terug) gebracht moest worden. Ondanks dat die erg looiig was, ging dat loopje me heel soepel af, tot mijn eigen grote verbazing.
Vanmorgen al, via een omweg, geprobeerd de bak weer op te halen, maar die was nog niet geleegd, ook niet toen ik een uur later nog eens keek. Dus vandaag ook alweer  met lopen geoefend en moet hem dus vanmiddag toch nog echt ophalen en dat zal geen megaklus meer zijn.... Wat een nieuwe deuren gaan er zo open!
Yes!!!!!!!!

9 opmerkingen:

  1. Wat geweldig voor je. Ik kan me je blijdschap zo goed voorstellen. Wie weet hoe lang nog ,loop je steeds iets verder.Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stiekem nog even in Lourdes geweest? Meid, wat een feest!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zit hier echt te smilen om je bericht. Zo geweldig fijn voor je. Zou het door je nieuwe manier van eten komen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat geweldig goed nieuws!! Ga zo door...... Gr. Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Volgend jaar om deze tijd lezen we dat je aan het trainen bent voor de marathon!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ontzettend fijn voor je.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wauw...super zeg!!!!
    Zelf heb ik ook in een rolstoel gezeten en was ook zo blij toen ik weer kon lopen dus ik herken je blijdschap wel.
    Geniet er met volle teugen van!

    BeantwoordenVerwijderen