donderdag 12 september 2013

Koopziek

Vanmorgen even 15 boeken aangeschaft. Nog in bed liggend uitgebreid gewinkeld en het kostte me niks, nada, nothing, niente. Heerlijk toch?

Gisteren gebruikte ik een openbare wc en prompt kreeg ik vannacht last van mijn darmen. Nu heerst er buikgriep en normaal ga ik niet naar publieke toiletten, maar door het lange ziekenhuisbezoek (+ thee) en daarna in de stad ruim op een terrasje gezeten te hebben (+ weer thee), was het niet te vermijden. Hoewel ik alle hiegiese maatregelen trof, was het toch raak.
Ach, dat kan en is geen ramp. Vandaag appel, bosbes, yoghurt en wortels in overvloed om de inwendige mens te kalmeren en dus bleef ik, ook gezien de regen, lekker lang in bed hangen en keek maar weer eens op Amazon op mijn tablet en daar kun je dus enorm veel (honderden) boeken free aanschaffen op je gratis Kindle-app. Lekker gegraasd in wheatfree, paleo en low-carb boekjes en zo mijn digibieb weer uitgebreid.
Geen stap de deur uit, portemonnee en bankrekening nog intact en toch mezelf lekker verwend.
Je kunt veel krijgen zonder je knip om te keren.

5 opmerkingen:

  1. Vervelend,dat je daar zo gevoelig voor bent.Veel plezier met je gratis boeken. We lezen wel,als je echt goede tips tegenkomt. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe werkt dat precies met die boeken?? ANNE

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ga naar de Amazon site en dl de app (voor pc en/of android etc). ga via je app naar de amazon shop en zoek op all books, dan verfijn je op categorie- er zijn dus plenty cookbooks, maar nog veel meer- en dan verfijnen op price low-high. de gratis boeken verschijnen dan als eeerste. aanschaffen wijst zichzelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat je gratis kreeg na openbare wc bezoek, is wat minder!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik gebruik mijn museumjaarkaart ook voor wcbezoek. Bijna elke stad heeft wel een museum. Schone wc's in de musea! Zo pak ik dan ook wel eens snel een expositie of tentoonstelling die ik vooraf niet gepland had

    BeantwoordenVerwijderen