maandag 23 september 2013

Kleur

Met de wisseling der seizoenen heb ik behoefte aan warmte en geborgenheid in huis, maar ook in vrolijkheid. Tijd voor een kussen-swap. Bij het plaatselijke kringloopbedrijf kocht ik geregeld voor 50 cent of minder kussenovertrekjes in kleuren die mij aanstaan en die bij mijn interieur passen en nu trek ik deze uit de kast om de kussens op de bank in een ander fleurig jasje te steken. Kijk dat staat weer gezellig. De overtrekjes die er af kwamen zitten meteen in de was en zo kan ie wel weer even.
De laatste weken heb ik de pc een grondige schoonmaak gegeven zodat alles weer naar wens loopt en werkt en overbodige zooi weg kon.
Ook ben ik al wat aan het rommelen in kasten en laden om  daar eveneens overzicht te krijgen en onnutte zaken weg te werken.
Het is allemaal onderdeel van een herfstschoonmaak ook in het hoofd.


3 opmerkingen:

  1. Heerlijk is dat toch he, dat ruimte maken zowel letterlijk als figuurlijk!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi toch,dat wat in je gedachten gebeurt,zich vertaalt in opruim-daden.Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen