zondag 4 augustus 2013

Zoek de grenzen op

Dat deed ik letterlijk, ben met de scoot zo'n beetje alle stadsgrenzen langs geweest. Drie en een half uur karren en genieten. Den Helder wordt vaak weggezet als kale winderige stad waar niks te beleven is, nou ech nie. Het is prachtig, vol groen en natuurterreinen , van duinen en strand, tot dijk, haven,  parken, bos en velden. Haal je hart op en zeur niet, want dan heb je nooit je ogen gebruikt.
Ik kwam thuis met rode handen van het bramensap, want de duinbramen zijn rijp en mijn lunch kwam uit de natuur dus. Heb tevens de gewone wilde bram,en geïnspecteerd en die zien er prachtig en vol uit en de eersten beginnen een beetje te kleuren.
Mijn hoofd wordt steeds bruiner en zelfs het bleke vel van armen en benen is een beetje aan het kleuren. Of ik geniet? wat dacht je?

6 opmerkingen:

  1. Heerlijk, zo naar buiten. Dat doet een mens goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik jouw foto's zie,woon je in een prachtig stukje nederland. Geniet ze,het mooie weer is nog niet op. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jouw persoonlijke roeping: Den Helder op de kaart zetten! Lijkt me best leuk eens te kijken.
    Als je lekker bezig bent kleur je snel bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben om! De volgende keer als ik naar Alkmaar ga (via de Afsluitdijk) zal ik niet snel voorbij rijden maar de afslag Den Helder nemen ........

    BeantwoordenVerwijderen