woensdag 21 augustus 2013

Voetjes

Gisteren mailde mijn vriendin A. of ik vandaag thuis was voor een voetreflexzone behandeling, ja, ja en nog eens ja. Dat was al weer geruime tijd geleden en ik was ook benieuwd of zij verschil via mijn voeten zou merken vergeleken met mijn voor-paleo tijd.
En ja hoor, de voeten waren veel soepeler en hadden aanzienlijk minder "pijn"punten. Zo'n behandeling is sowieso zalig en ik voel mijn accu gelijk opladen! Had een heerlijk fluwelig groentenpureesoepje gemaakt en we hebben fijn bijgekletst.
Fijne ochtend dus!
Weer volop groenten en fruit in huis dankzij ODIN en ik voel me best rijk, ondanks de verdrietige gevoelens die er ook zijn.
 Dank voor alle meeleven, lieve blogmensen, dat voelt goed!

4 opmerkingen:

  1. Fijn die 'kleine' genietmomentjes :)

    Sander masseert hier ook vaak mijn voeten sinds ik zwanger ben. Hoe zwaarder ik word, hoe zwaarder ze het te verduren hebben met dat extra gewicht... Dan is een massage echt heerlijk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk zo'n behandeling!
    Ik heb het ook eens gehad en verbaasde me ontzettend over de opmerking die ik toen kreeg, ik heb 'fluwelen' voetjes, nooit last van eelt behalve aan de zijkant van mijn dikke teen, de rechterkant wat erger dan de linkerkant. Zij concludeerde toen dat ik last van mijn nek moest hebben, vooral van de rechterkant. Ik heb 2 ernstig versleten nekwervels. Zij wist dat niet ;) Hoe frappant he!?!?

    Ik heb even de laatste posts bij gelezen en wil je even heeeeeel veel sterkte wensen, pff zwaar hoor!!! Sorry voor mijn afwezigheid, ben veel weg en erg druk dus mis nog wel eens wat!!!!
    Succes meis, met alles, je bent een supersterke vrouw die het aankan maar het kost weer tijd en waarschijnlijk energie?!?! Dus alle goeds voor je!!! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Krijg je nu nog een stoot energie bovenop je nieuwe "level"? Lijkt me heerlijk. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vriendschap die verder gaat dan via blogs, dat is éxtra fijn. Voeten laten verwennen voor lichamelijk welzijn en echt praten is perfecte voeding voor de geest. Logisch dat je een heerlijke ochtend had.

    BeantwoordenVerwijderen