donderdag 15 augustus 2013

Rustdag

Soms zet het weer je even op je plek en is dat wel goed ook. Was ik van plan om me vandaag op de tuin te werpen, regent het, dus van die plannen komt niks. Eerlijk gezegd voel ik mijn beenspieren nog van gisteren, dus misschien kan het geen kwaad een dagje een beetje in huis te tutteren. Misschien als het front gepasseerd is even langs de bieb en vanavond lekker eten bij de leuke alternatieve jongere buurtjes. Dat zijn mensen naar mijn hart, ik mag ze heel graag. Hun zoontje van vier(of vijf?) is een heerlijk jochie die zichzelf goed kan vermaken en geen zeurkind is. Dus niet steeds gespreksonderbreking in een poging (negatieve) aandacht te krijgen.
Nee, deze dag wordt zeker fijn, regen of niet.

3 opmerkingen:

  1. 's Avonds eten is toch ook een soort inspanning? Veel plezier. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Juist op zo'n dag als vandaag is het heerlijk om wat in huis rond te tutteren. Even op adem komen. Hopelijk heb je een gezellig etentje gehad! Liefs van An!

    BeantwoordenVerwijderen