maandag 26 augustus 2013

Nazomerse genietingen

Het was weer heel mooi weer, een beetje winderig, maar op een scoot maakt dat niet veel uit.
Na het driemaandelijkse bezoek aan de labvampieren in het hospitaal was het net zo logisch om richting duinen te rijden en een rondje kanoroute te doen. Veel minder toeristen, dus rustiger en je echt in de natuur voelen. Mijn ontbijt en elfuurtje bestonden uit verse bramen en een meegebrachte banaan , terwijl ik vele buizerds en torenvalken  zag en ook al wat parasolzwammen. De duinbramen zijn  overvloedig, de gewone bramen beginnen net. Alles verdween in het ruim van Vlasje. Mjammie. Genieten van de rijkdom van de nazomer. Nabloei en vruchtzetting. Veel bruin en vergeeld, andere gedeeltes, waar het natter is, nog heel groen. Zwanenbloemen en kattenstaarten, bloeiend munt, veel vlinders. Te winderig voor goede foto's, maar neem maar aan dat ik weer op de max van gelukkig voelen zat.
Terug weer via een ander deel van het duin en nog langs de volkstuin van de buurtjes gereden die druk stonden te oogsten en onkruid verwijderen. Wat een weelde!!.
Pas na vele uren thuis en lekker gedoucht en gegeten (bietjes, varkenslapje, salade)en nu nog nagloeiend van zon en wind op mijn huid, aan een lekkere bak thee en intens tevree.

6 opmerkingen:

  1. Wat ben jij weer snel opgeknapt. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, vooruit, ik neem van je aan dat je genoten hebt. Wanneer krijg je weer de uitslag van de lab-onderzoeken?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker, hè, zo'n dagje buiten! En geweldige muziek erbij, een van mijn favorieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! Ook dat je geniet van het echte leven!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk zo dat tevreden gevoel :) Fijn voor je!

    BeantwoordenVerwijderen