vrijdag 26 juli 2013

Storingen en gnimmels

Het overwarme weer, dat hier in het noorden best nog wat meeviel, heeft nu grote storingen opgeroepen. ook dat valt hier nog mee, flinke buitjes, maar nog geen onweer.
Mijn lijf is ook aan het afreageren van het muurkastjes gedoe. Dankzij vele lieve reakties, die me een hart onder de riem steken, gelijk geven en raad geven, voel ik me minder David, maar Goliath is nog niet kleiner. Ja het is een vorm van machtsmisbruik, mensen fijnmalen tussen langzaam malende molens, totdat ze murw zijn en dat bij een zo'n kwetsbare groep als zorgbehoeftigen.
Een mens wordt er best opstandig van, ik tenminste wel. Maar ja ik ben nu eenmaal een gnimmel, een lemming die niet meeloopt richting afgrond. Maar dat is wel erg vermoeiend en niet bepaald  de beste therapie voor een mens met weinig energie. Gelukkig is mijn gnimmelgeest wel vaardig.
Nu maar een afkoel en bijtank weekend. Volgende week mijn eigen hulp weer terug, al ben ik dankbaar dat ik de afgelopen drie weken een vaste. lieve invalkracht had. Dat scheelde alweer wat energie. 

2 opmerkingen: