woensdag 17 juli 2013

Relaxen en energie tanken

Gisteren had ik het verweer voor de commissievergadering donderdag avond voor zover klaar (dank Spaarcentje voor je adviezen en iedereen voor het medeleven, het doet echt goed om dat te horen!).
Ik besloot om vanmorgen een lekkere scootrit in te lassen voor de broodnodige ontspanning en ter ere van het eindelijk zomerse weer.
Zo gezegd, zo gedaan. Via een vriendin, waar ik even thee dronk en wat bladen mee uitwiselde, ben ik de kanoroute op gegaan en via duinen en dijk terug. Voor het eerst met een mouwloos shirtje aan dit jaar. Ook nu is het in Den Helder maar net boven de 20 graden en met een windje en sluierbewolking is het heerlijk, niet heet, gewoon prettig.
Zo die rit (geen foto's gemaakt deze keer) zit in de pocket!! Prachtig zomers, veel toortsen, st Janskruid, walstro, klaprozen, nog steeds rietorchissen en zwanenbloemen, genieten!!!
Nu tijdrit in de Tour, straks een salade, het leven is echt wel leuk!!!!

6 opmerkingen:

  1. Geniet van het mooie weer! Ik zit hier ook heerlijk op mijn terras, niet te heet, niet te koud, precies goed.
    Hopelijk komt je energie nu weer wat terug, het is je van harte gegund!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, het leven is de moeite waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke muziek laat jij telkens horen! Echte Nostalgie.
    En dan stel ik me voor dat ik scoot/motor rit maak, all by myself.
    Life-here a come!
    Zoals jij schrijft zie ik het voor me.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vitamine groen consumeerde je. Ik hoop,dat het je goed doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geniet ervan hier aan de overkant van het IJselmeer voel i keen heerlijk briesje de kamer binnenwaaien zalig!

    BeantwoordenVerwijderen