maandag 15 juli 2013

Kermis weg

De kermis eindigde gisteravond en nu al is hij grotendeels afgebroken. Ik verbaas me altijd weer over de snelheid waarmee dat gebeurt. Enfin, dit jaar niet zoveel overlast omdat de windrichting mij goed gezind was en het geluid van me afblies. Bovendien zag ik veel minder auto's en voorbijgangers dan andere jaren. Het geschreeuw 's nachts, na afloop, als de drank in de man is, was er wel.
Als het goed is, kan ik weer ongehinderd met de scoot naar de stad, zonder extra obstakels als, leidingen en andere hobbels in de weg en omrijden vanwege niet toegankelijk zijn van diverse wegen.
Het wordt tijd dat de kermis naar de Rijkswerf wordt verplaatst, waar volop ruimte is voor dergelijke aktiviteiten. Maar dan zal de horeca wel weer moord en brand schreeuwen......

Ik zit nog steeds druk te werken aan mijn betoog voor donderdag als het bezwaarschrift wordt behandeld. Het moet compact, zakelijk en hout snijdend zijn, het liefst met aandacht voor de menselijke maat. Eindelijk zomers en dan hiermee in de weer zijn...... Enfin het voorbereidende werk heb ik al gedaan; lezen; kennis verzamelen en losse aantekeningen maken, nu samensmeden, die handel.

5 opmerkingen:

  1. Het gaat je vast lukken. Ik heb er alle vertrouwen in.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yes we can, Ich bin ein Berliner, ask not what your country can do for you...Never never never give up...zo maar wat uitspraken die me in mijn hoofd schieten als ik aan jouw betoog denk.

    And If you could walk a mile in my shoes (of rollen.. in jouw geval). De menselijke maat.
    Je bent geen nummer, geen casenummer, geen geval maar Vlasleeuwenbekje!

    Zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel succes met je bezwaarschrift. Je kunt het!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooit zat ik (door omstandigheden) zonder kaartje in de metro, tegenover zat wally tax, hij zei: wil je mijn kaartje schat?

    echt zo'n lieve man, zag er erg verlopen uit, te vaak hebben (over) gevoelige en te lieve mensen behoefte aan drank en drugs om de harde kantjes van het leven wat te verzachten.
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heb hem ook een paar keer ontmoet. mooi mens, verloren ziel. middelen zijn een doodlopende weg, ik zelf drink al een jaar of vijtienniet meer, ben er sterker door geworden.

    BeantwoordenVerwijderen