woensdag 10 juli 2013

Het seizoen van overvloed

Zomerfruit, bakken vol kersen, aardbeien, bessen, nectarines etcetera. Op mijn tafel prijkt een grote glazen schaal met een keuze aan wat verkrijgbaar is. Snoeperij met vijf sterren.
Van een moestuinierende  buurman kreeg ik sugarsnaps, en ik eet me wild in de sla soorten en andere groene lekkernijen. Avocado, tomaat, paprika, komkommer, aubergines, tuinbonen, courgettes, wat een overdaad aan vitamientjes en kleur en smaak.
De biotas is elke week een verrassing en veel lekkers moet nog komen.
De jungle tuin bloeit en groeit aan alle kanten, dus elke dag vaasjes met lieve verse bloempjes voor op tafel.
Hoe veel lekkerder wil je het hebben?
Lunchen en dineren met veel salades , ontbijten met fruit en smoothies, de vitamientjes lopen mijn oren uit! Helaas geeft dat niet voldoende garanties, want ik heb een heftige oorontsteking. Morgen even langs de pillendraaier.
Bedankt voor de bijval over de thuiszorg. Helaas zijn overheden geneigd meer naar cijfers dan naar mensen te kijken, dus ik verwacht niet teveel van mijn bezwaar, maar ik zal niet als een mak lam geslacht worden. Zo'n commissie is ook niet alles.

3 opmerkingen:

  1. En voor je dat fruit opeet,geurt het al op de fruitschaal. Beterschap met de oorontsteking. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterkte en beterschap terwijl je geniet van de overvloed.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. :-) never nooit als een mak lam naar de slachtbank gaan hé, kom op nou :-)

    de groeneten lopen over van lekkerigheid, heerlijk al dat verse spul:-)

    BeantwoordenVerwijderen