vrijdag 5 juli 2013

getuin

Gisteren heerlijk in de tuin gerommeld, een stukje pad heroverd (de tuin tegen mij, ik zal het nooit winnen ;D), veel ongewenste landjepikkers ingedamd, dingen overgepot, geconstateerd dat er 1 appeltje groeit...... enfin veel plezier, begeleid door mijn merel die hele dagen zit te flierefluiten in mijn boom. Heel echt zomers.
De buren links en rechts zijn op vakantie, dus stil in de tuin, al begint vanmiddag de kermis, die aan het eind van mijn straat te vinden is. Er staat een apparaat van 80 meter hoog, waar ik gelukkig niet in hoef en nog meer martelmartelwerktuigen, die ik alleen van buiten bekijk . Ook alle zoete en vette dingen hoef ik niet te kopen en gokgenen heb ik ook niet, dus het is voor mij hooguit een obstakel op weg naar de stad, mooi om te fotograferen en lawaaiig als de wind niet meer uit de westhoek komt.  Over tien dagen heb ik echte stilte hoop ik.
Ach ieder het zijne, maar voor mij is het geen traktatie, zo'n spektakel. 
Net kreeg ik bericht dat de 18de mijn bezwaarschrift tegen de vermindering van uren van huishoudelijke hulp wordt behandeld, dus ik zal tussen door moeten lezen, punten noteren en mijn mondelinge verweer voorbereiden moeten. Grote verwachtingen heb ik niet, maar wie weet. levert het wel iets op.
Mooi weer, daar verheug ik me op, de rest komt wel.

3 opmerkingen:

  1. Sterkte met de kermis. Dat is ook helemaal mijn ding niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook al geen gokker maar wedden dat je verweer wel wat op gaat leveren?
    Jij tegen de tuin, de merel tegen de kermisherrie er wordt wat strijd geleverd daar bij jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Begint die kermis pas om 12 uur? Dan heb je nog rustige ochtenden. Sterkte met je verweer en wat dat te weeg brengt. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen