donderdag 4 juli 2013

Foon

De laatste weken merkte ik al dat mijn dect telefoon kuren begon te krijgen en het lag niet aan de batterijen,. maar aan het hoofdbasisstation. Tja, dan houdt het op. Gister was duidelijk dat het ding wel piepte van pijn maar verder geen conversaties wenste te voeren. Meteen de stad ingegaan en bij de shop waar je alleen mag kijken een nieuwe duo aangeschaft. Eén beneden en eentje op de slaapkamer. Ik heb geen smartphoon en mijn goedkope mobieltje is alleen voor onderweg op de scoot, dus een goede foonverbinding in huis is echt nodig. Weer opgelost.
Ben weer goed bereikbaar en kan indien nodig om hulp vragen maar ook kontakt houden met de mensen die niet mailen ofzo.
Nu prachtig weer, ondanks de forse bries en ik chill in de tuin, als ik niet probeer weer een stuk pad te heroveren, of winde terug te dringen.Fijn!!!!!

3 opmerkingen:

  1. Waar ik bewondering voor heb,is dat je dat dan ook zelf aansluit. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel belangrijk om bereikbaar te zijn. Jij kunt er weer even tegen, handige Harry.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Al jaren tevreden met onze Pana ook de beste wat er te koop is voor thuis :)

    BeantwoordenVerwijderen